Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Kamień, klima, kontrolka oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Kamień, klima, kontrolka oleju

    Zamieszczone przez macieks
    Zamieszczone przez mirper
    a więc, 30 listopada przestalismy czekac na dziecko, mamy córeczkę
    No to wielkie gratulacje
    Ale chyba nie daliście jej na imię "Oktawia" :wink:
    a czmu nie dobry pomysł

  • #2
    [O1] Kamień, klima, kontrolka oleju

    No i przyszło do mnie szczęście.
    Jadąc polną drogą, powoli, nie więcej niż 10kmh, napotkałem kamień, wydawało mi się że dam radę, po najechaniu tylko było słychać dźwięk jak się przetaczał pod. Zaraz po tym zgasł wyświetlacz klimatronika i przestało wiać. Do domu blisko więc po pobieżnym rzucie oka dojechałam. Już na parkingu kontrolka oleju raz się zapalała ( pomarańczowa ), raz nie, na bagnecie olej w zakresie, mniej więcej tyle ile było, w końcu zapaliła się na czerwono, na bagnecie olej w zakresie i już się nie próbowałem więcej. Klima cały czas nie działała, wyświetlacz również.
    Z tego co udało mi się wypatrzeć to osłony nie są strasznie zdemolowane, widocznych wycieków brak.
    Obdzwonieni mechanizatorzy mówią że może czujnik dostał, stąd wariuje, ale co z klimą nie wiedzą. Pasek wielorowkowy na swoim miejscu.
    I pytania, może ktoś się spotkał z taką przygodą i jakie były tego koszty i czy da się to ewentualnie naprawić z AC ( Hestia )

    mały updejt
    sprawa z klimą rozwiązana - spalił się bezpiecznik
    prawie 4 godziny od uderzenia olej jest dalej ( zimny silnik ), nie ma widocznego ubytku na bagnecie, kontrolka świeci na czerwono.
    Jest szansa że to tylko czujnik poziomu?
    Mój Szkodnik

    Komentarz


    • #3
      filipT, jeśli czujnik oberwał to może być do wymiany.
      co do ubezpieczenia- twój wybór, możesz zglosić i ci naprawią lub zrobić na swój koszt
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz


      • #4
        najpewniej zagięta miska i przyduszony smok, stąd spadek ciśnienia smarowania i czerwona kontrolka.
        www.DURASOFT.pl

        -Hamownia podwoziowa
        -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
        -Diagnostyka
        -Filtry FAP/DPF

        Komentarz


        • #5
          czyli tak czy siak do wymiany :?
          Mój Szkodnik

          Komentarz


          • #6
            filipT, kwestia oględzin, ale któryś element będzie do wymiany. gregorianin napisał o podgiętej misce- musisz to obejrzeć
            www.k-mot.pl
            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
            Autoholowanie.
            Robert Kulma

            Komentarz


            • #7
              uffffffff, znowu się pofarciło.
              Wariacje kontrolki poziomu były wynikiem uszkodzenia czujnika poziomu, jakimś cudem kamień trafił w niego, miska ma tylko delikatne wgniecenie.
              A tak wygląda czujnik po trafieniu
              ]"]404 Not Found
              Mój Szkodnik

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X